Uživatel nepřihlášen
Hry, knihy, zážitky a další požitky
RSS kanál blogu
Píše: Cvrnda - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Dojmy z PlayStation Nation aneb jak PC hráč k novému Dualshocku přišel

Pátek 26.9.2014 16:21 - Autor: Cvrnda
To se mi líbí

Dojmy z PlayStation Nation aneb jak PC hráč k novému Dualshocku přišelPo dlouhé době opět přišel čas zaplnit tenhle umírající blog něčím novým. Bohužel, na herní knihy poslední dobou nemám tolik času, kolik bych chtěl, a kromě toho, moc kvalitních kousků, za které bych byl předem ochotný utrácet peníze, stejně nevychází. Proto opět přijdu s něčím novým - se stručnými dojmy z právě probíhající akce PlayStation Nation, která se koná v Praze v galerii Mánes na Masarykově nábřeží. Pokud se ptáte, proč takové dojmy visí mezi blogy a ne mezi články Zingu, je to jednoduše proto, že se považuji za PC hráče, který s konzolemi přichází do styku jen výjimečně, a proto by takový "oficiální" článek rychle ztratil veškerou kredibilitu, zvlášť když se zde nebudu snažit být nějak zvlášť objektivní. Pro objektivitu bych totiž všechny ty hry musel hrát delší dobu. Ale to by bylo spíše na vysvětlenou a na úvod, takže nyní se můžu vrhnout na samotné dojmy.

Plno lidí. Ale máme přehled

Ačkoliv jsem měl možnost zúčastnit se čtvrteční VIP prezentace pro novináře, kvůli určitým okolnostem jsem musel odmítnout a zapomenout na hostesky, společnost kolegů v čele s Mendysem a Fiolou a další lákadla večerní akce. Na Nation jsem se proto vydal až v pátek dopoledne s nadějí, že tam nebude tolik lidí. Nutno říct, že se naděje nakonec vyplatila a já mohl klidně projít kolem obřího, živého Sackboye před vchodem, minout drsně vyhlížející bodygaurdy a bez většího otálení zaplout k jednomu z kiosků, přičemž jsem byl rád za to, že cestou k němu mě pořadatelé nezasypali desítkami letáčků. U kiosku už čekalo The Last of Us: Remastered a mě čekalo hned dvojí prvotní setkání. Jednak první setkání s The Last of Us, druhak první setkání s novým Dualshockem. Jako PC hráč, kterému myš a klávesnice občas přirůstá k dlaním a který Dualshock 3 držel naposled před třemi lety, jsem zprvu nevěděl, jestli vzít gamepad do rukou nebo třeba mezi zuby, pak jsem ho nedůvěřivě otáčel mezi prsty a zkoumal ta zvláštní tlačítka, ale pak jsem ho nejspíš uchopil nějak správně a pustil se do hraní.



Přirozeně jsem očekával, že první mniuty budu rád za to, když smyslupně pohnu kamerou, ale přitom jsem se s ovládáním sžil až podezřele rychle. Mé překvapení jsem ale ignoroval a hrál přibližně 20 minut zajímavou pasáž, kde jsem se konečně mohl detailněji seznámit s Joelem a Ellie, přemýšlet, jak v té holce mohla Ellen Page vidět nějakou podobnost, a zakusit pár přestřelek a soubojů s místními obdobami zombií. V takových chvílích už jsem s ovládáním začínal mít menší problémy, ale opět jsem si dokázal za několik vteřin jakž takž zvyknout a dokonce i někoho trefit. Po těch dvaceti minutách jsem tedy odkládal ovladač s dobrými dojmy. The Last of Us na mě bezesporu zapůsobilo, a to i díky velmi dobré grafice, a s gamepadem jsem se zjevně sžil docela dobře. Pln optimismu jsem tedy nasměroval své líné tělo ke kiosku s Killzone: Shadow Fall.

Studená sprcha

A to byla chyba. Pro mě jakožto nezkušeného uživatele Dualshocku byl mezi third-person akcí, kde jsem se navíc každou chvíli snažil plížit, a tradiční střílečkou samozřejmě propastný rozdíl. S ovládáním jsem se vážně pral a zprvu jsem nedokázal trefit ani vrata od hellgastí stodoly. A to se bohužel během asi čtvrt hodiny, kterou jsem novému Killzone věnoval, nezměnilo. Jednoduše řečeno mi ovládání přišlo šíleně pomalé, jak ohledně obratnosti postavy, tak ohledně reakční doby ovládání. Jako člověk, který hraje na PC střílečky každou chvíli, jsem tady prostě tvrdě narazil.



Oproti The Last of Us tentokrát nenastalo ani nějaké větší rozčarování ze samotné hry. Možnost posílat na nepřátele jakýsi drone a využívat jeho výhod bylo sice fajn, grafika byla také moc pěkná na pohled (i když těch lens flares bylo na můj vkus příliš), ale hratelnost mi přeci jen přišla příliš obyčejná, nehledě na mé potíže s ovládáním. Nemluvě o umělé inteligenci, kdy jsem často pozoroval, jak na mě nepřátelé slepě nabíhají a když jsem jim na chvíli zmizel z dohledu, prostě si po pár vteřinách dělali zase svoje věci a na mě asi zapomněli. Stručně řečeno jsem na základě takových prvních dojmů začal věřit častým zkazkám, že Shadow Fall je pro mnohé sice působivý benchmark, ale průměrná hra. Proto jsem stojan s touhle FPS brzy zanechal prázdný a zkusil zase něco jiného. Něco superhrdinského.

Na kraji Seattlu

To něco je samozřejmě InFamous: Second Son, které mě zjevně zastihlo v úvodní pasáži, kde se hlavní hrdina Delsin teprve seznamoval se svými schopnostmi. Čekala mě tedy likvidace betonových bariér kvůli průjezdu autobusu, konfrontace s několika nepřáteli doplněná o morální volbu a zajímavé překročení zničeného mostu. A pár cut-scén. V případě Second Son jsem se při hraní opět cítil docela dobře, s ovládáním jsem neměl výraznější problémy, a tak nebyl problém s tím, abych si po dobu několika minut mohl užívat testování zajímavých schopností a nijak oslnivou, ale pořád solidní grafiku. Nutno říct, že na mě InFamous nezapůsobilo tak dobře jako The Last of Us, ale pořád jsem se u hraní dobře bavil.



Poté jsem si řekl, že zkoušet už vydané tituly je sice fajn, ale přeci jen by to chtělo i pohled na nějaké novinky. V době tohoto uvědomění už se bohužel galerie začala plnit lidmi a já zjistil, že stojany s Bloodborne a The Order: 1886 jsou plné a ještě nějakou dobu ještě budou, a tak jsem jen chvíli sledoval počínání ostatních hráčů a mohl obdivovat alespoň velmi působivou atmosféru obou titulů. Jenomže pak jsem si vzpomněl, že tohle vlastně nejsou jediné nadcházející exkluzivity, které jsou na akci k mání, proto jsem zamířil na opačný konec sálu kvůli troše závodění.

Nebudu zapírat, že z nových závodních titulů mě nejvíce láká Project Cars a že se mi po editaci Mikyho recenze sbíhají sliny na Forzu Horizon 2. Přesto mě DriveClub zlákal k menší zkoušce, při které jsem se setkal se slušným ovládáním slušně vypadajícího Ferrari během závodu blíže nespecifikovanou pustinou. Závodění bylo poměrně efektivní a auta na mě jakožto závodnického laika působila opravdu věrohodně, bohužel i tady jsem se setkal s příšernou, resp. zbytečně agresivní umělou inteligencí. To jsem mohl poznat hlavně v momentě, kdy jsem krátce sledoval hráče u dalšího stojanu. Tomu se podařilo vybourat se na přehledné, dlouhé rovině, načež zůstal s autem velmi blízko krajnici. Protivníci ho ale neobjeli, místo toho většina z nich do toho nebožáka na férovku bourala. Na tom úseku opravdu nebylo těžké se vraku auta vyhnout, ale stejně jeden po druhém vráželi do pomláceného Ferrari jako býci do červeného šátku. Což mi hlava nebrala. Ale v té době už jsem se chystal na mou poslední destinaci. Na Far Cry 4.



Umělá idiocie

A Far Cry 4 mě zklamalo. Hned zprvu je třeba říct, že moje návštěva Kyratu netrvala déle než 10 nebo 15 minut, takže si opravdu netroufnu na nějaké velké dojmy, ale i tak krátká doba byla plná nepříjemných problémů. Bylo sice hezké, že mi demo hned v úvodu nabídlo možnost zaútočit na ležení nepřátel potichu s kuší, hlasitě se slonem nebo ze vzduchu s... ani vlastně nevím s čím. Bohužel po této volbě přišel nechutně dlouhý loading, který určitě trval déle než minutu, následovaný pohledem na nepěkné doskakování textur. Tímhle jsem se ale nenechal odradit, nasedl na slona a s jeho pomocí rozmlátil obří modrá vrata a jal se s lehkým kulometem v rukou vyčistit základnu. Možná to bylo prostě jen tím, že s kulometem není tak těžké něco trefit, ale oproti Killzone jsem byl alespoň částečně schopný smysluplně střílet. Už po chvíli jsem ale opět nevěřícně zíral na to, jací jsou ti nepřátelé pitomci, kteří se mě nesnažili zlikvidovat nějakým organizovaným způsobem, ale běhali po základně jako splašené slepice neschopné pořádně se krýt, natož vystoupit s auta dříve, než jsem je zasypal kulometnou palbou, nebo uhnout obřímu a zaručeně nepřehlédnutelnému, ale nijak hbitému slonovi.



Akční infiltrace základny na mě tedy neudělala vůbec dobrý dojem, takže jsem zkusil pro změnu tichý postup. Tady už jsem se alespoň trochu bavil a bylo fajn celou základnu obejít, vlézt dovnitř zadními vraty a začít s eliminací nepřátel pomocí kuše a účinné a docela přesné odstřelovačky. Občas jsem sice mohl pozorovat drobný auto-aim, kdy jsem třeba nevystřelil přímo na protivníka, ale kousek napravo a stejně si ho ta kulka našla, ale to jsem přešel mávnutím ruky. Pak jsem se ale opět setkal s hroznou AI a pro změnu sledoval, jak se pár nepřátel slezlo kolem padlého kolegy zasaženého šipkou, aby se po chvíli zase bezstarostně rozprchli. Takových momentů bylo víc a já bych tohle klidně přirovnal k legendárním momentům ve Skyrimu, kdy nepřítel přisuzoval přítomnost šípu v jeho paži a hlavě jen své představivosti. Osobně doufám, že tohle opravdu bylo jen nějaké postarší demo pocházející z ranější fáze vývoje a že finální verze hry na mě udělá větší dojem, ale tímhle vším jsem byl zkrátka zklamán.

Víc takových akcí

Celou akcí jsem ale určitě zklamán nebyl a místní pobočku Sony musím za její organizaci pochválit. Na některé kuriózní momenty jsem sice narazil i mimo oblast kiosků s konzolemi. Vzpomínám obzvlášť na případ, kdy jsem nevěřícně sledoval pěti- nebo šestileté dítě, které se celé nadšené rozplývalo nad Killzone a The Last of Us, aby následně přišel jeho tatínek, posadil si ho na klín a dál v TLOU likvidoval zombie. Těžko říct, jestli je tohle spíš problém rodičů nebo organizátorů, v tomto případě tedy jedné organizátorky, která celou situaci zjevně také sledovala, ale osobně to považuji za chybu a nehledě na cokoliv by se myslím tak malé děti k takovým hrám pouštět neměly. Jinak jsem byl ale spokojený a i když minimálně nějakou dobu ještě zůstanu jen u svého PC, určitě můžu říct, že PlayStation Nation posunulo mé misky vah zase trochu na stranu Sony, ne Microsoftu.

Překvapil mě obzvlášť fakt, že jsem se jako PC hráč dokázal u většiny her s novým Dualshockem snadno sžít, stejně jako pohled na zajímavé portfolio exkluzivit, které mě sice ve srovnání s tím, co je k mání na PC, nezvedaly ze židle (tedy kromě TLOU), ale pořád jde o lákavé projekty, u kterých bych se za další příležitosti ke hraní určitě nezlobil. Jinak řečeno, dnes to bylo vůbec poprvé, co jsem upřímně uvažoval o tom, že bych si někdy k budoucnu PS4 pořídil, a pokud skutečně dojde ke spekulovanému vydání Uncharted trilogie, možná k tomu skutečně dojde.

Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Dojmy z PlayStation Nation aneb jak PC hráč k novému Dualshocku přišel
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Wreis     llumpu: To nevím, proto se ptám :D Každopádně, díky :)Wreiswreis9546    29.9.2014 14:26 Wreis

llumpu: To nevím, proto se ptám :D Každopádně, díky :)

llumpu   1x   Aha Alfaiku, takže když sleduješ závody "padesátek" tak to je vlastně jako koukat na paralympioniky zatímco větší kubatura už jsou masteři. Ti co jezděj padesátky jsou vlastně teda lůza a vyhraná zlatá je méně cenná než zlatá z formulí, že? To smekám. Stejně valíš jen domácí ligu a profíci by tě smetli, že by tě ta namachrovanost přešla.

Wreis: Přidáš sensitivity v options, ne?
llumpullumpu9660
    29.9.2014 12:13
llumpu

Aha Alfaiku, takže když sleduješ závody "padesátek" tak to je vlastně jako koukat na paralympioniky zatímco větší kubatura už jsou masteři. Ti co jezděj padesátky jsou vlastně teda lůza a vyhraná zlatá je méně cenná než zlatá z formulí, že? To smekám. Stejně valíš jen domácí ligu a profíci by tě smetli, že by tě ta namachrovanost přešla.

Wreis: Přidáš sensitivity v options, ne?

Wreis    já to věděl: A co když mi nevyhovuje rychlost, kterou se otáčím?Wreiswreis9546    29.9.2014 09:23 Wreis

já to věděl: A co když mi nevyhovuje rychlost, kterou se otáčím?

Lootmaster    Škoda, že jsem nejel :(Lootmasterlootmaster5989    29.9.2014 09:05 Lootmaster

Škoda, že jsem nejel :(

já to věděl   3x   pcčkáři vy jste asi nepochopily, že na konzolích jsou na tom všichni stejně, tudíž žádná větší nebo menší rychlost ovládání je na rozdíl od pc vůbec netrápí, zkrátka oproti pc je to na férovkujá to vědělja-to-vedel17181    28.9.2014 20:17 já to věděl

pcčkáři vy jste asi nepochopily, že na konzolích jsou na tom všichni stejně, tudíž žádná větší nebo menší rychlost ovládání je na rozdíl od pc vůbec netrápí, zkrátka oproti pc je to na férovku

The_Darkness2    BůhOnty: XDThe_Darkness2the_darkness216509    28.9.2014 16:18 The_Darkness2

BůhOnty: XD

BůhOnty    TheDarkness spíš tohle: [ odkaz ] :DBůhOntybuhonty2908    28.9.2014 16:10 BůhOnty

TheDarkness spíš tohle: [ odkaz ] :D

The_Darkness2    toto je sice uplne nic ale ukaz me to na gamepadu

odkaz ]

odkaz ]
The_Darkness2the_darkness216509
    28.9.2014 15:56
The_Darkness2

toto je sice uplne nic ale ukaz me to na gamepadu

odkaz ]

odkaz ]

cajteekanee    Já hrál střílečky taky od šesti call of duty, far cry a nemyslím si, že je ze mně magor nebo tak něco.cajteekaneecajteekanee25741    27.9.2014 19:56 cajteekanee

Já hrál střílečky taky od šesti call of duty, far cry a nemyslím si, že je ze mně magor nebo tak něco.

Skapco   1x   Alfajk : Mal by si mu hodit nejaky link nech vidi co je skutocny progaming K+M :DSkapcoskapco8601    27.9.2014 18:20 Skapco

Alfajk : Mal by si mu hodit nejaky link nech vidi co je skutocny progaming K+M :D

Alfajk   8x   Karel. Play3 - vzdyt rikam, koukat na zapas BF3/4 hranej na gamepadu je jako sledovat paralympioniky, nemluve o tom, ze je to pomala strilecka, zkus motat unreal nebo quake na gamepadu, zarucuju obsazeni spodnich radku tabulky :lala:Alfajkalfajk16671    26.9.2014 23:23 Alfajk

Karel. Play3 - vzdyt rikam, koukat na zapas BF3/4 hranej na gamepadu je jako sledovat paralympioniky, nemluve o tom, ze je to pomala strilecka, zkus motat unreal nebo quake na gamepadu, zarucuju obsazeni spodnich radku tabulky :lala:

Karel.Play3   7x   K TÉMATU...
Zajímavý poznatky a reakce k videoherní akci PLAYSTATION NATION, navíc od evidentne rozumnýho PC hráce. Sám jsem se do tý naší stovežatý Prahy chystal, ale nakonec mi to bohužel nevyjde, což me lehce mrzí, ale svet se nezborí. Alespoñ, že jsou na internetu podobný clánky s dojmy hrácu, kterí to mají v hlavách vetšinou srovnaný. Jen víc takových otevrených PC hrácu jako je Cvrnda a míñ "kovaných" PCckáru jako je Alfajk...a v herním svete (a nejen v herním) bude opet veselo a dýchatelno :-)

MIMO TÉMA...
Alfajku, je od tebe hezký, že sis svuj komentár sám oznacil sluvkem "vyzvracení", jelikož lépe se Tvuj (klasicky pritroublý) protikonzolový komentár popsat nedá. Proste standartní Alfajkovo vyzvracení, který nejednoho hráce pobaví a dojme až k slzám. Takže otru slzy, který se mi od samýho smíchu koulí po tvárích a jdu si ješte na chvilku zahrát nejakou tu "zkryplenou" hru se zpomaleným, blbuvzdorným gamepadovým ovládáním :-)odkaz ]
Karel.Play3karelplay329685
    26.9.2014 22:30
Karel.Play3

K TÉMATU...
Zajímavý poznatky a reakce k videoherní akci PLAYSTATION NATION, navíc od evidentne rozumnýho PC hráce. Sám jsem se do tý naší stovežatý Prahy chystal, ale nakonec mi to bohužel nevyjde, což me lehce mrzí, ale svet se nezborí. Alespoñ, že jsou na internetu podobný clánky s dojmy hrácu, kterí to mají v hlavách vetšinou srovnaný. Jen víc takových otevrených PC hrácu jako je Cvrnda a míñ "kovaných" PCckáru jako je Alfajk...a v herním svete (a nejen v herním) bude opet veselo a dýchatelno :-)

MIMO TÉMA...
Alfajku, je od tebe hezký, že sis svuj komentár sám oznacil sluvkem "vyzvracení", jelikož lépe se Tvuj (klasicky pritroublý) protikonzolový komentár popsat nedá. Proste standartní Alfajkovo vyzvracení, který nejednoho hráce pobaví a dojme až k slzám. Takže otru slzy, který se mi od samýho smíchu koulí po tvárích a jdu si ješte na chvilku zahrát nejakou tu "zkryplenou" hru se zpomaleným, blbuvzdorným gamepadovým ovládáním :-)odkaz ]

Alphonse800    Chtěl jsem tam zajít, ale zrovna mi vyšla na toto datum směna v práci. Zahrál bych Driveclub (příští měsíc v Plusku takže cajk) a Until Dawn. Bohužel :(Alphonse800alphonse8007485    26.9.2014 22:08 Alphonse800

Chtěl jsem tam zajít, ale zrovna mi vyšla na toto datum směna v práci. Zahrál bych Driveclub (příští měsíc v Plusku takže cajk) a Until Dawn. Bohužel :(

Alfajk   7x   abych moc nespamoval, vyzvracim se tedy jen k ovladani - to ovladani je "akceptovatelny" jen proto, ze dnesni hry jsou uz tak strasne zjednoduseny a zpomaleny, ze se to da hrat na tom ovladaci, kdyby to byly pc hry (zejmena ty strilecky) tak, jako driv, gamepad by si ani nevrznul, protoze nez by se clovek otocil na analogu, 3x by klikal na load last checkpoint
to je prave jedna z veci, ktera me neskutecne vytaci, hry jsou proste (a ted muj oblibenej vyraz) "zkrypleny", aby sli hrat i na konzoly, od zakladu s tim pocitaji a proto jsou celkove pomaly a neprinaseji moc inovativnich prvku (ktery by vyzadovaly vic tlacitek) , protoze rychlost zvysovat nelze a stejne tak vic tlacitek k dispozici proste nemaji, strilecka by mela bejt o rychlejch reflexech, rychle reagujici agresivni AI s mozkem, ktera dela i vic, nez ze se kreje za bednou, do strilecek vubec nepatri autoheal kterej koriguje jakoukoliv nepresnost ovladace a neschopnost hrace, protoze se staci skrcit a za 5 vterin jsem jsem jako rybicka...
stejne tak ten tolik prosazovanej "cover system" hru strasne zpomaluje a zjednodusuje, ve hrach se odjakziva pred strelama ukrokovalo, bohuzel ale gamepad uz nema dost tlacitek pro ukrokovani, takze tam musi bejt blbuvzdornej cover system v kombinaci s autohealem...
Alfajkalfajk16671
    26.9.2014 18:22
Alfajk

abych moc nespamoval, vyzvracim se tedy jen k ovladani - to ovladani je "akceptovatelny" jen proto, ze dnesni hry jsou uz tak strasne zjednoduseny a zpomaleny, ze se to da hrat na tom ovladaci, kdyby to byly pc hry (zejmena ty strilecky) tak, jako driv, gamepad by si ani nevrznul, protoze nez by se clovek otocil na analogu, 3x by klikal na load last checkpoint
to je prave jedna z veci, ktera me neskutecne vytaci, hry jsou proste (a ted muj oblibenej vyraz) "zkrypleny", aby sli hrat i na konzoly, od zakladu s tim pocitaji a proto jsou celkove pomaly a neprinaseji moc inovativnich prvku (ktery by vyzadovaly vic tlacitek) , protoze rychlost zvysovat nelze a stejne tak vic tlacitek k dispozici proste nemaji, strilecka by mela bejt o rychlejch reflexech, rychle reagujici agresivni AI s mozkem, ktera dela i vic, nez ze se kreje za bednou, do strilecek vubec nepatri autoheal kterej koriguje jakoukoliv nepresnost ovladace a neschopnost hrace, protoze se staci skrcit a za 5 vterin jsem jsem jako rybicka...
stejne tak ten tolik prosazovanej "cover system" hru strasne zpomaluje a zjednodusuje, ve hrach se odjakziva pred strelama ukrokovalo, bohuzel ale gamepad uz nema dost tlacitek pro ukrokovani, takze tam musi bejt blbuvzdornej cover system v kombinaci s autohealem...

O autorovi blogu

Cvrnda
Cvrnda
Muž, 23 let

Na internetu občas vystupuji pod starou přezdívkou "DarthCvrnda". Hrám propadám už od dětství, přičemž mezi mé nejoblíbenější žánry patří akční hry a RPG a obecně dávám přednost titulům s pořádným příběhem a autentickou, svižnou nebo originální hratelností. Nepohrdnu jakoukoliv kvalitní knížkou a kromě toho jsem také velký příznivec Star Wars univerza. Filmového, knižního i herního.

Největší pozornost přitom věnuji projektům následujících studií, fungujících i dávno rozpuštěných:

  • CD Projekt RED (Zaklínač, Gwent, Cyberpunk 2077)
  • Bohemia Interactive (Arma, Take On, DayZ, Ylands, Project Argo)
  • Valve (Half-Life/Portal, Team Fortress 2, Counter-Strike, Left 4 Dead)
  • Remedy (Alan Wake, Max Payne, Quantum Break, P7)
  • TaleWorlds Entertainment (Mount & Blade)
  • TripWire Interactive (Red Orchestra/Rising Storm, Killing Floor)
  • Amanita Design (Samorost, Machinarium, Botanicula)
  • MachineGames (Wolfenstein)
  • id Software (Doom, Quake)
  • Bethesda Game Studios (The Elder Scrolls, Fallout)
  • 2K Czech/Illusion Softworks + Pterodon (Mafia, Vietcong)
  • Rockstar Games (Grand Theft Auto, Max Payne 3, Bully)
  • BioWare (Dragon Age, Mass Effect)
  • Respawn Entertainment (Titanfall, Star Wars)
  • Eidos Montreal (Deus Ex, Avengers)
  • Avalanche Studios (Just Cause, Mad Max)
  • 4A Games (Metro)
  • GSC GameWorld (Stalker)
Založit herní BLOG